bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 http://i437.photobucket.com/albums/qq98/bobobaby86/n658205906_1549803_6090.jpg sånn ser jeg altså ut.. jeg er hun som sitter til høyre i turkis topp. nettopp født og trenger en klipp. nå er håret mitt en god del lenger enn på det bildet da. men jeg aner ikke hvordan jeg skal klippe meg. blir alltid det samme... ta tuppene og klippe det opp litt. skal jeg kanskje stripe det også? har egentlig veldig lyst til å klippe håret som line i unge mødre. har hatt det sånn før og likte det godt. men kommer garantert til å angre nå som jeg endelig har fått skikkelig langt hår igjen.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 5. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2009 hmm... det kommer opp når jeg trykker på linken
* 5 om dagen * Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 får ikke opp bilde jeg heller,får beskjed om at det er flyttet eller slettet.
cherry coke Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Det så ut som at du har vedig fint hår. Jeg tor du hadde vært veldig fin med en tung lugg og en lysere brun farge kanskje?=)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 5. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2009 så bra du nevnte luggen, for den er alltid det største problemet å finne ut av. dere som ikke fikk opp linken... prøv denne jeg er litt fersk på photobucket. he he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå