Musemor med tre søte små Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Gratulerer så mye. Fikk du en niese eller nevø?
* 5 om dagen * Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Gratulerer som tante til ei jente:-)) Har ho nettopp født,og holdt på i hele natt,eller???
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Takktakk Ble en liten, vakker jente (som jeg visste på forhånd og håpa stemte, siden jeg shoppa rosa klær som en gal igår) haha
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 også måtte jeg bytte nick for dagen! Haha
Gulosten™ Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 Gratulerer så masse! I juni blir jeg tante til en liten gutt, og i september kommer gutten vår. Shoppe blått blått og atter blått Hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå