Celeste85 Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Hva er galt med meg? Er det ingen gynekologtelefon det går an å ringe. Rare blødninger har jeg også. Blir helt ødelagt av det her..... Kan noen hjelpe meg?
Lotta2010x2012 Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Har du harr positiv el test i 14 dager? Det er jo ikke akkurat vanlig nei.. Vet ikke hva det kan komme av, og tror heller ikke det er noe sted du kan ringe i dag, men det er jo åpent i morgen da. Da hadde jeg ringt legen så du hadde fått noen ordentlig svar på hva det var som foregår. Lykke til, og håper det bare er tilfeldig=)
Celeste85 Skrevet 5. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2009 Jeg har tatt grav.test og den var negativ. Var hos legen på torsdag og tok GU. Hun kunne ikke se noe galt, men hun hadde ikke så mye peiling heller virka det som. Virka ikke som om hun hadde hørt om El tester en gang. Er første gangen jeg var hos denne legen for har nettopp bytta. Lurte på om hun ikke skulle sende meg på UL, men hun ville avvente. Skal dit igjen 14 april. Er påske så er jo håpløst å få noen time. Har alltid hatt regelmessig mens før og positiv EL-test har vart i noen dager. Dette virker helt vilt! Har hatt små blødninger hver dag. Noen ganger lyst og friskt blod og andre ganger brunt og tykkere. Jeg er så fortvilet. Finnes det ingen "nødtelefon" til en gynekolog!?
Lille Egg *3. IVF* Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Din historie høres ut som om da jeg hadde en grytidlig SA (4+2 dg). Blødde friskt de første dagene, deretter spottet jeg i tre uker til neste vanlige mens. Målte Hgc-nivået uka etterpå hos legen og den var veldig lav. Ny blodprøve noen dager etterpå visste at nivået hadde sunket enda mer. Tipper det er det samme som du opplever. Jeg fikk positiv test på IKM-dagen, men skjønte pga kraftige korsryggsmerter hvor det bar hen. EL-testene ble gradvis svakere, men husker ikke hvor lang tid dette tok. Lang tid føltes det i alle fall som. Fikk du sjekket hcg-nivået ditt da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå