*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Ja jeg kan bare vente til neste helg (ikm) å ta en test men er nokk desverre ikke så tålmodig;) jeg var inne på sidene til pernille, har dere tappetafsere opplevd at det stemmer? å tar det lang tid etter befruktning at "hulle" lukker seg?? hadde sex forrige helg, hadder el slim midt i uka så sex fredag denne helg, lørdag var "tafsehullet";) åpent men nå er den lukket ...den er og høyt oppe bakovervendt, om den er mjuk eller hard vet jeg ikke.....
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Du må nesten vær fast tafser for å ha noe utbytte av tappetafsing. Eg har prøvd et par pp'er nå, og det som eg i begynnelsen trodde va åpent, lukka, hard, myk o.s.v. va egnetlig heilt feil i forhold te min egen tapp og kordan den føles. Så det e ikkje så lett å kjenne igjen ette ka en lese..en må nesten føle seg fra...bokstavelig talt..hehe
*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 5. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2009 ja jeg har tappelappet før;) men d jeg egentlig lurte på var om noen vet hvor lang tid etter befruktning den lukker seg??
*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 5. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2009 ja byttet nick forresten:) endaen= idaførstetrille*fødeklar*
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Okeeey, men det e veeldig individuelt det og egentlig... noen går med "åpen" tapp fra el te ikm...andre, som meg lukke seg dagen ette el, seinast. Hehe..så mellom første positiv el test te den lukke seg går det to-tre dager..har det travelt me ja!
*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 5. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2009 uhm må væl bare være flink pike å vente til helga da!! oj skal være bra timing på sexen hos dere da skjønner jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå