Gå til innhold

Hjelp! Positiv el-test to ganger i en syklus??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det mulig da, jeg bruker el-tester for å fastslå min eggløsning og fikk positiv test på dag 10 denne mnd, men idag på dag 16 hadde jeg samme symptomer, dvs vond og oppblåst mage og så fikk jeg det for meg at jeg skulle ta en el-test.. Og den var positiv?? Er det noen som har opplevd liknende, blir så glad for svar! Begynte på en penecelinkur for to dager siden, kan dette ha noen innvirkning? Vi har et barn på snart 3 år og har prøvd i over ett år med en ma og en sa... Har såvidt begynt m utredning hos gyn. Håper noen har liknende opplevelser og vil dele disse med meg, har lest på bruksanvisningen men det stod ingenting om det! God påske alle sammen, og takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ha to eller flere EL pr syklus...spesielt hvis du er over 35 år

Skrevet

hei på deg.det hender faktisk at eggløsnings tester slår ut feil.kjenn etter hvordan utfloden din er,er den hvit så har du ikke eggløsning men er den litt seg og strekk bar så er muligheten større for at du har eggløsning.men det beste av alt er jo at du kan kose litt ekstra mye.GOD PÅSKE.

Skrevet

Hei og takk for svar! Jeg skjønner fortsatt ingenting... Jeg klarte selvfølgelig ikke å la være å prøve en el-test til og den er også positiv, på dag 20?? Ringte den informasjonstlf til CB og de sa at testene skal bli negative igjen etter at LH stigningen er funnet. Jeg tenkte kanskje aat det var grunnen, at når du først finner eggløsningen så vil testene være positive i resten av den perioden? Men så fikk jeg det svaret og i tillegg har jeg jo lest om flere jenter her inne som har graviditets-testet seg med el-test... Så kanskje vi har klaffet - krysser armer og ben... Må bare smøre seg med tålmodighet til IKM!

Skrevet

Ikke for å gi deg altfor store forhåpninger, men EL-tester slår ut positive ved graviditet....Kanskje lurt å ta en g-test i tilfelle?

Skrevet

Jippi! Jeg er gravid! Testet idag ca en dag før IKM og der stod det "GRAVID"!!! Da var det antagerligvis det som slo ut el-testene da... Så nå er det bare å krysse fingrene og håper alt går bra, alle gode ting er jo tre? Lykke til alle sammen, og prøv akupunktur det er ihvertfall det vi har gjort og nå klaffet vi! Kanskje vi får nyttårsbarnet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...