Gå til innhold

Jeg skal GIFTE meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Johoooooooooo:)

jeg ble fridd til i går :-)

dette hadde jeg aldri trodd med alle mine hormoner og humørsvningninger...stakkars mann hehe...skal si han var modig som turte haha..den fine ringen jeg fikk..hvitt gull og diamanter på 1 carat...herlighet,han har gått fra vettet:)

så da blir det bryllup neste sommer..så det blir å ligge i hardtrening etter knotten er født gitt hehe...men hvor skal jeg starte da jenter? har jo aldri giftet meg før og vet ikke hvor jeg skal begynne?? noen tips eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer!!! dere finner nok det stedet som passer for dere:-)mange alternativer...

Skrevet

Gratulerer så masse:) Jeg skal også gifte meg neste sommer. Og tenker at det sikert er maaaasse å planlegge. Jeg har startet med å bestille kirke ( for 1 uke siden) og det var bra, for det var allerede masse som var tatt. så skal jeg bestille lokale. Men så vet jeg egentlig ikke så mye mer, hehe.

Skrevet

så koselig! Gratulerer med forlovelsen!

Jeg skal også gifte meg.. skal gifte meg i juni 2009n jeg da... da er jeg 15uker på vei :) Så tror jeg klarer å skjule magen i kjolen...

Du trenger vel ikke begynne å planlegge så veldig mye enda... Men det kan kanskje være greit å bestille kirke, og bestemme dato.... Spørs litt om hvo stor pågangen av kirke er der du bor da.... jg måtte bestille den 1 år i forveien...

Så ser dere etter lokale / Vureder om dere skal ha det hjemme....

Resten kommerav seg selv når du setter igang mor, og svigermor.....

lykke til!

Skrevet

Takk og det samme til dere:)

Jah...jeg må nok bestille kirken ganske så raskt, samt lokale...vet det er litt pågang på det vi skal ha...så er det liksom alt det andre da...jeg vet jo ikke hva man trenger eller som er vanlig osv...

hehe så vi får se hvordan dette går hehe...

lykke til til dere også:)

Skrevet

bryllupsweb er en fantastisk side.. der står alt og tips til alt.. og man finner alle dokumenter man trenger og signere og sende til staten.

Når man skal gjøre hva. som betille kirke sende invitasjoner osv osv..

Bare og printe ut og pute det i en perm.. så har du fullstendig oversikt heletiden..

Søk på bryllupsweb på www.startsiden.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...