JPG2011 Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Har en 1-åring i barnehage. Er det nødvendig med parkdress der etterhvert? De bruker jo regntøy når det er vått ute?
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Det er veldig kjekt å ha synes jeg, i sommer bruker de den jo ikke men det er greit å ha når det er litt kaldt og vind.
Kaffemocca Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Jeg syns det er greit å ha. Hvis det blåser og er litt småkjølig ute på sommern er det greit å sette på parkdress. Ellers innbiler jeg meg at det er mer behagelig enn regntøy da jeg tror parkdress ikke blir så klam.
Gjest Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Ja, det er helt nødvendig. Dressen brukes myyyye mer enn regntøy. Om man har en god dress er nesten regntøy unødvendig. Mye bedre for de små med en dress som puster, enn tett regntøy. Vi bor i bergen, der det er ganske mildt - men ungene bruker vårdressene sine nesten hver dag uasnett. Det skal være varmt og tørt lenge for at de kun skal gå i bukse. Når de kryper rundt på bakken - og det gjerne er litt vind så er det best med dress.
Elle melle deg fortelle Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Jeg jobber på småbarnsavdeling og vi bruker veldig mye parkdress. Regnbukse om det er vått med vanndammer. Er det tørt og småkaldt er det greit å ta på parkdressen. Også veldig kjekt når det er litt rått i sandkassa:-)
Tipp topp Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 For ikke å snakke om hvor mye mindre vask det blir, men parkdress utenpå de vanlige klærne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå