Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 linlos31 - hva mener du? Og hva mener dere andre?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 De fleste gutter synes jo det er dødssexy. Jeg synes det smaker skikkelig høgg, men svelger en sjelden gang for å være grei med min kjære :-)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 De fleste menn syntes det er kjempsexy. Selv likte jeg godt å svelge, både jeg og min partner nøt det. Men i graviditeten skjedde noe, så nå klarer jeg ikke konsistensen eller lukten lenger...så jeg må gi meg før han kommer. Det er litt hemmende egentlig, følte meg veldig fri før.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 så forskjell fra mann til mann, også hva de har spist, søtmomser har søtere sperm, mens de som liker f.eks. sterk mat har vond sperm :/
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 Tja, jeg gjør det selv i blant. Får gode tilbakemeldinger av gutta, hehe.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #8 Skrevet 5. april 2009 Du må nesten spørre menn om dette er sexy eller ikke. Som jente synes jeg bare det virker ekkelt, siden jeg synes konsistensen er som slim og til å spy av. Han kan komme i munnen min, men derfra går det rett i vasken..
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #10 Skrevet 5. april 2009 Det kan være så sexy det bare vil - jeg gjør det aldri, og kommer aldri til å gjøre det heller. Samme hvordan det smaker, det er ikke godt og det er forholdsvis seigt/tjukt. Not my cup of tea....... Men jeg har ikke fått klager enda, og ingen har tigget om at jeg MÅ gjøre det;) Kanskje jobben FØR og etter er så god at de ikke trenger klage?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #11 Skrevet 5. april 2009 Det er vel ikke så mange som klager over at jenter ikke svelger? Jeg svelgte på min første blowjob, jeg var 17 og han var i himmelen;) Han ble så overraska og himmelfallen at det fristet til gjentakelse.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #12 Skrevet 5. april 2009 Aldri svelgt og kommer aldri til å gjøre det, uansett hva menn mener om den saken. Finnes tusen andre måter å være sexy på, og jeg har en mann som respekterer mine ønsker heldigvis. Hvis svelging av sæd er den eneste måten å være sexy eller tilfredstillende på i senga har man liten fantasi!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #13 Skrevet 5. april 2009 Vet ikke om det er sexy jeg, men min mann elsker det ihverfall:) Og nei på ingen måte tvinger meg, jeg elsker det også.....
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #14 Skrevet 5. april 2009 For å si det sånn, jeg hadde heller svelget unna igår, enn det som virkelig skjedde.. Han spermet meg midt i øyet, og det var knallrødt og hovent hele dagen=/ Pleier enkli å svelge men av en eller annen grunn så kom han litt overaskende på mens den var utenfor munnen en tur! ^^D
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #15 Skrevet 5. april 2009 Jeg har prøvet, men holdt på å brekke meg.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #16 Skrevet 5. april 2009 Haha, jeg startet med å svelge første gangen fordi jeg var så uforberedt at jeg ikke visste å "hoppe av" før han kom, og da hadde jeg liksom satt standarden oss i mellom. Ved neste kjæreste var jeg blitt så vant til å svelge at jeg ikke kom på noe annet - men da han begynte å røyke igjen etter at han sluttet for å imponere meg like før vi ble sammen, var det bråslutt. Jeg svelger aldri mer for røykere, for fytti helvete for en ekkel smak! Da jeg traff ham jeg nå er forlova med, gav jeg svelging et nytt forsøk, og etter å ha sett hvor himmelfallen han ble av at jeg svelget hadde jeg i grunn ikke "hjerte" til å slutte Trikset er vel å svelge unna mens han kommer (og putt stasen så langt bak mot svelget som mulig uten å utløse brekninger), så man får minimalt av gugga flytende rundt i munnen. For si hva man vil, men sæd hverken smaker godt eller har en appetittvekkende konsistens...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå