Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Vil ha tak i ei tandem vogn nå når nestemann kommer, men det er så utrolig vanskelig å få tak i de jeg liker. Noen som har prøvd/har ABC design zoom? Fåes den kjøpt i Norge? Skulle egentlig ha denne vogna (bestille fra USA) http://www.kolcraft.com/product.aspx?id=168&shopby=category Kolcraft Contours Options Plus Tandem , men sannelig ble jeg for sein,utsolgt og produksjonen er midlertidig stoppet Samme vogna finnes i rødt, men siden jeg både har gutt og venter gutt ønsket jeg den andre pga litt mere "guttevennlig" farge;) Er nå veldig usikker på hva jeg skal gjøre,velge rød vogn eller annen vogn? Derfor vil jeg nå høre med dere om noen har erfaringer eller "kjøpsinfo" om andre tandem vogner? Både Kolcraft og Abc design sine vogner har begge vendbare seter, så barna kan sitte både mot hverandre,fra hverandre, begge vendt forover eller begge vendt bakover. Begge har mulighet til å sette fast baby-bilstoler direkte på vogna. Abc design sin kan i tillegg feste på hard bag istedet for vognsete. Alle disse tingene er avgjørende for meg. Finnes det flere vogner med disse mulighetene? Grunnen til at jeg VIL ha tandem er på bakgrunn av mitt bruksområde;) Noen som har noe å "bidra" med? "gruble gruble"
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 5. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. april 2009 ..ingen som har tips, tanker eller erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå