Gå til innhold

Da våknet jeg, og får ikke sove:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover helt elendig om dagen, er jo høygravid og dårlig form, så kanskje ikke så rart.

Mannen ringer kl ett, eller dvs, kameraten hans ringer kl ett, og spør om han får lov til å sove over i stedet for å komme hjem. Han skulle bare ut en tur i dag og hilse på kompisene etter å ha møtt en på butikken tidligere i dag, og siden det er et stykke unna, må han ta toget hjem.

Kan ikke si annet enn at det er irriterende at han ikke kan ringe mens jeg er oppe og si i fra, i stedet for at det skal komme en telefon med masse fyllerør midt på natta, hvor jeg skal stå og svare kompisene hans hva han får lov til eller ikke, som om jeg skulle være moren hans. Er det bare jeg som synes det er barnslig å få en kamerat til å ringe midt på natta?

Mer skal ikke til for å vekke meg om dagen.... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der hørtes umodent og kjedelig ut ja... Jeg ville ha bedt om å få snakket med mannen min... Hadde ikke brydd meg om kameraten evt syntes jeg var bitchy... men, men... det er ikke verdens største sak heller da... Kameraten hans ville sikkert bare ha han der lenger så de kunne skravle og hygge seg, mens mannen din kanskje insisterte på å dra hjem til deg.. Det er jo ikke nødvendigvis sånn at mannen din ba kameraten sin ringe deg mener jeg.. ;-)

Men, uansett, velkommen til min verden som våken nattevandrer.. he he..

Skrevet

Takk for det;-) Fulle folk altså, de har mye rart for seg....

Skulle ønske det fantes en soveknapp ett eller annet sted her......

Skrevet

Si fra hvis du finner den ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...