Gå til innhold

Jente abort i Sverige blant utenlandske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror det ligger flere grunner bak de omstridte jente - abortene som utenlandske kvinner tar i Sverige . Jeg tror det ligger barmhjertighets grunner bak desverre .De ser verden ikke vil behandle deres lille pikebarn pent - derfor lar dem jentebarn slippe komme til denne gale verden .Hvor kvinners livskvalitet og helse , kropp - ikke vernes eller beskyttes på noen som helst måte .Samme gjelder jo norske pikebarn .De skal tvinges til vaginal fødsel - som kan gi store invalidiserende skader permanent . Og måtte leve med sterk redusert livskvalitet som følge av dette og psykiske plager .

Tror de også norske kvinner er truende til å foreta jente aborter ?

Når man leser om alle tusenvis av kvinner med alvorlige fødselsskader osv .Så er det ikke mye fristende å få en jente i hvertfall .Stakkars sier jeg bare ! Kvinner er jo fortsatt fryktelig undertrykte når det gjelder fødsler og kvinnehelse i Norge . Norge er ikke så sivilisert som en tror .De aksepterer jo at unge friske jenter ødelegges under vaginal fødsel hvert eneste år ..og får alvorlige helseplager , blir sexuelt dysfunksjonelle og lekker avføring og urin som en sil - i ung alder - er jo skrekkelig ! . Og de nekter kvinner KS og bestemmelse over egen kropp . De som slipper komme til denne inhumane stygge verden-. Lider i hvertfall ikke ! Tanker jeg gjør meg .Dette samfunn ivaretar kunn menns intresser og er laget kunn for menn . Desverre . Ja så fød kunn menn til verden da . Av barmhjertighetsgrunner rett og slett .Kvinner har jo ikke samme menneskerettigheter til å verne sin kropp mot sterkt invalidiserende skader ..eller lidelser . Mens menn slipper få ødelagt sin livskvalitet pga reproduktiv helse osv . Den er elendig for kvinner .Er bare å lese her på mammas kropp - så skjønner jo alle det . Og dette er et humant sivilisert moderne samfunn liksom ? Helt sykt....at kvinner skal akseptere dette får lov å fortsette .Syns det er grufullt og grusomt å lese om alle unge kvinner - som er blitt ødelagt under vaginal forløsning . Godt det ikke er en plikt å få barn .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...