Gå til innhold

Forelska i lærer'n - hva gjør man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat oppdaget at han fiiine fyren som jeg har sikla på i høyskolegangene den siste måneden kommer til å være hovedforeleser på et kurs jeg skal ta fra høsten av.

Erfaringsmessig vil jeg neppe greie å skjule at jeg har intenst lyst til å sjekke ham opp, og det hele kommer sånn sett til å bli forferdelig pinlig.

Hva gjør jeg? Dropper kurset, eller tar meg grundig sammen?

Gaaahd, altså, jeg vil seriøst ligge med ham. Faen. Han er SÅ heit, dumme mannen.

Hilsen fjortis, snart 30 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg grundig sammen. Kjekke forelesere er vant til å bli siklet på.

Skrevet

Tja, du kan kanskje gifte deg med han, slik jeg gjorde?

Skrevet

You DID? Haha, ikke verst.

-hi

Skrevet

Goodie. Da skal jeg sjekke ham opp, gifte meg med ham og si at DiB fikk meg til å gjøre det.

Hvordan er reglene, btw, kan forelesere miste jobben om de snusker med studentene sine?

Skrevet

Ikke etter loven, men ellers kommer det an på det enkelte læresteds etiske regelverk ellerno, mener jeg å huske. Når det er videregåendelærer´n, derimot, holder man klokelig kjeft. =P

Skrevet

Går helt fint. Men han har ikke lov å være veileder/sette karakterer på deg. Det fikk vi beskjed om i alle fall. Ikke hold det hemmelig, det kan gjøre ting værre.

Hilsen ei anna som snusker med foreleseren.

Skrevet

Fins det folk som snusker med videregåendelærerne sine også? Spenstig =)

Jeg harvet faktisk over en gjesteforeleser en gang, men det er litt forskjell på de foreleserne man aldri ser igjen og dem man faktisk må forholde seg til på daglig basis.

På plussiden er jo denne her kjekk, mens gjesteforelseren i grunnen så mest ut som Asgeir Borgemoen. (What was I thinking? Herregud.)

Skrevet

Jeg fikk kjempe karakter fordi jeg og min foreleser hadde fast, kinky sex. Jeg utnyttet han selvsagt kun for å få gode karakter, noe jeg klarte;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...