Gå til innhold

2 spørsmål


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Må slimproppen inneholde blod?? Har hatt så utolig mye slim idag (klumper), men ikke noe blod.

Det andre spørsmålet er like ekkelt:-) Hva gjør man med en hemoride fra helvete?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, tror ikke slimproppen må inneholde blod. Vanskelig å vite hva som er slimproppen. Jeg såg aldri noe slimpropp sist, men kom noe jeg trodde var fostervann (litt) sist en uke før vannet gikk og han ble født.

Hemoride: Kjøp hemoridekrem på apoteket. Det hjelper etter mye smøring. Se om du klarer å presse den inn igjen!? Spis mye grovt brød, korn produkter etc som hjelper på hard mage så du slipper mer hemorider. Auuu.. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste et sted at det kunne hjelpe å dynke en bomullsdott eller litt dopapir i iskaldt vann og holde inn mot hemoriden en liten stund. Den skulle da krympe noe, og så kunne man forsøke å trykke den inn igjen. Vet ikke om det hjelper, men det er jo verdt å forsøke. Ang. det andre rådet som ble gitt her: hvis du spiser masse fiberrik kost, drikk MYE vann! Ellers gjør du bare vondt verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...