Gå til innhold

rosa/rød flekk i bleia ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 6mnd hadde for et par dager siden en rosa/rød flekk i bleia..det var i dag også i to bleier.

jeg ser det er fra urinrøret. noen som har opplevd det? hva kan det være?

Han hadde det for ca1.mnd siden og jeg dro til legen og leverte en urinprøve av han. de fant ikke noe spor av blod. de visste ikke hva det kunne være.hm.. er litt redd her altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn hadde også dette, noen rød/rustrød/rosa flekker i bleien, men han var noen mnd yngre. Tror han var 2mnd. Vi tok han med til barneavdelingen for å få sjekket det og de sa det var noe som hette "urater" altså salter i urinrøret som kom ut og var helt ufarlig. Det kom og gikk et par ganger også forsvant det for godt..

Jeg vet jo ikke om dette er det samme, men om du skulle velge å sjekke det kan du jo nevne det for legen (ta med en flekkete bleie) Fikk inntrykk av at dette var det ikke så mange som visste om, siden det kun var overlegen som fant ut av det ;)

Skrevet

Vi trodde også det var blod altså. Var jo livredd, rett på sykehuset.

Heldigvis så var det ikke det, men ta som sagt vare på selve bleien om det kommer en til og be noen se på den! Det var sånn legen hos oss fant ut av det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...