Trouble Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Noen som har bodd her med barn? Hvor gamle var de? Trivdes de? Hvordan var aktivitetene på dagtid/kveldstid? Når på året reiste dere, varmt/kaldt, sol/regn? Hvilken bygning bodde dere på? Hva med voksne, grei plass? God mat? Langt unna uteliv? Masse spørsmål... men lurer på å dra dit med familien så vil gjerne vite hva vi evt kommer til
Me myself and I Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Hei hei. Vi var der forgje sommer. Var veldig grei plass. Vi var der siste uken i juni og det var godt og varmt, mellom 30 og 35 grader. Hadde med oss en på 2 år. Han stortrivdes der. Vi bodde på Ariadne, hadde 1 roms leilighet så det var litt trangt men gikk greit, var ok størrelse på terassen. Maten var kjempegod og det er fler resturanter på hotellet så det er litt å velge i. Selve sunwing senteret ligger litt øde til. Man må med taxi inn til gamle byen. Så det er ikke noe uteliv i nærområdet annet enn det som er på hotellområdet. Var aktiviterer både for barn og voksne både dagtid og kveldstid:) Bare spør om du lurer på noe annet.
Trouble Skrevet 4. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2009 Takker for svar Lure på litt Hvordan er stranden? Ved det ikke er langgrunt...men blir det veldig brått dypt? Folksomt der? Hvordan var vaskefasilitetene? (vaskemaskin/tørketrommel)...funket fint? (Har 3 unger så blir ett par maskiner med vask om vi ikke ska pakke oss ihjel)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå