Gå til innhold

Har dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

sex HVER dag?

Ev. hvor ofte?

Har liksom ikke lyst for tiden, men han begynner jo ofte og ta på puppene mine og suge litt på dem.. Da er jeg "desverre" solgt, men blir fort slten..

Vil jo ha tilbake sexlysten, men er ikke så lett i en hektisk hverdag med to små barn..

Noen som har tips kanskje?

Han er foresten MYE borte, så skulle jo gjerne hatt lyst når han først er hjemme:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 gang i mnd kanskje. Har rett og slett veldig lite sexlyst desverre

Skrevet

"bra" jeg ikke er alene da

Skrevet

Har ikke sex vi, ikke i det heletatt. Jeg skulle gjerne hatt minst en gang om dagen, men mannen min er ikke interessert i sex:(

Skrevet

Mannen min har skikkelig dårlig sexlyst og det går utover forholdet. Hvorfor ikke bare ha sex selv om man ikke føler 100 prosent for det? Har man ikke sex blir det jo som å være sammen med ei venninne.

Skrevet

Er helt enig. Da er man jo kun venner og man risikerer at mannen leter en annen plass.

Skrevet

Har sex som regel 1-3 ganger i uken, men det kan også gå to uker mellom hver gang dersom det er mye stress på jobben.

Skrevet

Hvorfor risikerer man at mannen leter en annen plass når det er han som ikke ønsker sex, kan du fortelle meg det?

Man risikerer vel heller at kvinnen leter en annen plass.

Skrevet

Partner som ikke får sex vil mest sansyntlig lete en annen plass. Det er ikke mye koselig å leve i ufrivillig sulibat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...