julenissen Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Ikke stor fan av Britny men synest faktisk den sangen er ganske kul, men team Elg slakter den jo totalt nå! Og jeg som hadde gledet meg til den!
cherry coke Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Det er jo en kanonvanskelig lå å synge som kor. Nesten umulig. Men jeg syntes de gjorde en meget bra jobb!
julenissen Skrevet 4. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2009 Nei forferdelig! Solistene sang jo ikke reint en gang!
Gjest Skrevet 4. april 2009 #7 Skrevet 4. april 2009 Mari sang dårlig, men hun med mørke håret var bra. Det ble ikke så ille som jeg hadde trodd...
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 4. april 2009 #8 Skrevet 4. april 2009 Jeg synes de klarte det kjempebra jeg! Hadde aldri trodd at de skulle lare det såpass, og så klarte de det bra! Camilla var flinkeste solisten da.. Hun med det krøllete mørke håret i midten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå