Gå til innhold

ufff...elg var elendig nå!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke stor fan av Britny men synest faktisk den sangen er ganske kul, men team Elg slakter den jo totalt nå! Og jeg som hadde gledet meg til den!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det ble ganske kult jeg!

Skrevet

Det er jo en kanonvanskelig lå å synge som kor. Nesten umulig. Men jeg syntes de gjorde en meget bra jobb!

Skrevet

Nei forferdelig! Solistene sang jo ikke reint en gang!

Skrevet

Mari sang dårlig, men hun med mørke håret var bra. Det ble ikke så ille som jeg hadde trodd...:)

Skrevet

Jeg synes de klarte det kjempebra jeg! Hadde aldri trodd at de skulle lare det såpass, og så klarte de det bra! Camilla var flinkeste solisten da.. Hun med det krøllete mørke håret i midten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...