Gå til innhold

Ingen kynnere nesten...normalt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart 24 uker på vei og har kanskje hatt 1 ordentlig kynner hvor magen har blitt hard...ellers nada!

Er dette normalt? Dessuten så lurer jeg på om jeg har en cyste på venstre side, hele 3 ganger så langt har jeg hatt en så utrolig vond smerte i venstre eggleder at jeg trodde jeg skulle dø...da må jeg bare ligge fremoverlendt og presse der på magen det gjør vondt...stakkars ungen min!

 

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest at ikke alle merker kynnere like godt, men at de er der likevel. Og alle har vel ikke like mye kynnere som andre. Dette varierer vel fra person til person.

 

Ang smerten i venstre eggstokk.. Du burde nevne deg for lege og evt kanskje få tatt en ul. De burde vel se om det er en cyste der. Eller så kan det jo være at det er babyen som trykker på et eller annet der slik at det gjør vondt. De små i magen snur seg jo mye i perioder :)

Skrevet

I uke 15 og 16 begynte jeg å merke kynnere, og da kunne de være ubehagelige, nesten vonde. Nå merker jeg ikke kynnerne når de kommer, kun hvis jeg tar på magen akkurat da og kjenner at den er hardere enn til vanlig. Det kan jo hende du har kynnere, bare du ikke merker noe ubehag eller vondt i forbindelse med dem.

 

Når det gjelder bekymringen din om cysten, synes jeg at du bør ta kontakt med lege og får det sjekket opp. Det er bedre å gå til legen en gang for mye enn en gang for lite!

Skrevet

Men min første hadde jeg ikke en eneste kynner som jeg kunne kjenne. Så når riene først begynte trodde jeg det var kynnere (fant jo fort ut at det var feil da :)

 

Er nå 19 uker på vei og har enda ikke hatt kynnere som kjennes, så det er nok helt normalt. Noen er mer plaget enn andre med akkurat dette.

Skrevet

hei ville bare si jeg har vist ekstremt mye kynnere, men jeg kjenner de ikke bare jordmor som sliter med å måle skamfysmål osv hehe.. så de er fult mulig å ha de uten å merke de i de hele tatt.. er 28+1 i dag...

Skrevet

jeg har ikke hatt en eneste kynner som jeg har merket og dette er tredje svangerskap :)

Skrevet

Merket ingenting eller lite til kynnere i mitt første svangerskap. I nr. 2 fhadde jeg en god del. Og i dette har jeg masse.

Skrevet

Er gravid med nr 4 og tror ikke jeg har kjent en kynner i noen av svangerskapene... Men JM har målt, så vi har nok kynnere selvom vi ikke merker det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...