Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 i dag har jeg fått 3 positive eggløsningstester.. 1 i morrest 1 ved 3 tiden 1 nå jeg er på dag 35 syklusen, og tror jeg skulle hatt mensen på dag 33 men er litt usikker da jeg sluttet på p-pillene 1 mars.. har hatt noe sex i beynnelsen av mnd, men vet ikke om jeg hadde eggløsning da.. har ikke graviditetstest, har bestillt men den er ikke kommen ennå.. tok også en eggløsnings test under vann for å se om de funker og om kontrollstreken kom da også og det gjorde den.. hva tror dere? veldig forsinket eggløsning eller mulig graviditet? har murringer og har hatt det noen dager..
Gjest Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 Jeg tror du er gravid, men jeg er ikke noen vandrende graviditetstest heller da ;-) På meg slår i hvertfall el-tester godt ut på graviditet. Lykke til da!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 hehe, nei det er ikke jeg heller:) sku nesten vært sånn at man kunne teste selv uten g-test:) spennende:) takk:)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Hvordan vet du at du skulle hatt mensen på dag 33 når det er så kort tid siden du sluttet på p-pillen??? Man kan ikke gå ut ifra at man går rett i vanlig syklus med det samme man slutter. Kroppen trenger litt tid på å begynne å fungere på sine egne hormoner. Jeg tror ikke du har forsinket eggløsning, men eggløsning som kommer nå fordi kroppen begynner å komme i gjenge igjen etter p-pilleslutt.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 jeg har alltid fått mensen til rett tid ette p-pille slutt.. sist jeg sluttet ble jeg gravid med en gang.. tror jo ikke jeg er gravid nå.. har fått positiv eggløsnings test før i denne mnd og, for 2 uker siden ca..
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 en super positiv eggløsningstest med morgen urin i dag, temp er på 36.7, vanligvis har jeg 36.4 som normal temp..
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #8 Skrevet 5. april 2009 fikk 2 positive i dag også med 36.7 i temp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå