NormaJean Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Jeg har fått meg jobb i en 50%nattevaktstilling på et sykehus. Vi får ikke bhg plass til høsten, så nå må vi bare gjøre det beste ut av situasjonen. Men, sitter og prøver å forme turnusen min, vaktene er 9.75 timer og den er 12 ukers, men må jobbe hver 3 helg. ellers så stiller jeg ganske fritt, kan velge hva jeg vil Hvordan bør jeg bygge opp turnusen? Er det noen her som har bare en super turnus å dele med meg?
mamma til fire små Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 hvor mange nattevakter skal du ha på de 12 ukene?
NormaJean Skrevet 4. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2009 det er 21 eller 22 vakter per 12 uker
mamma til fire små Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 ok. hvis du skal hjem og passe barnet etter nattevakt, ville jeg hatt single vakter, slik at du slipper å jobbe 2 netter på rad+ ha ungen etterpå. mannen min gikk single vakter omtrent slik: 1 uke: tors 2 uke: tirs 3 uke ons 4 uke man, fre, lør søn men det blir hver 4 helg da. hva med denne? 22 vakter: 1 ons 2 tirs 3 man, fre, lør, søn 4 tors 5 ons 6 fred, lør, søn 7 ons 8 tirs 9 man, fred, lør, søn 10 tors 11 ons 12 fre,lør søn
NormaJean Skrevet 4. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2009 forslag nummer 2 var jo kjempebra:) Tror nok det er lurest med single vakter, mannen min skal ta hjemmekontor, men blir nok sikkert litt bråkete (liten leilighet) og hvis ikke han eller mamma kan passe han så må jeg nok døgne. Da er det jo ikke så veldig lurt å gå på nattevakt igjen, hehe
mamma til fire små Skrevet 4. april 2009 #7 Skrevet 4. april 2009 ser foresten at uke 12+1 og 6+7 kan bli i tøffeste laget. en liten forbdring: (ja jeg syns turnus er gøy å jobbe med:)) 1 fri 2 tirs 3 man, fre, lør, søn 4 tors 5 ons 6 man fred, lør, søn 7 fri 8 tirs 9 man, fred, lør, søn 10 tors 11 ons 12 man, fre,lør søn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå