Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 eller hender det at dere drar på jobb dagen etter uten å ha dusjet?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Tar alltid en kjapp dusj nedentil etterpå ja. I nødstilfeller (hyttetur) et par vatservietter.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 Nei dusjer ikke rett etterpå. Jo om sommeren kanskje. Men vasker meg godt nedentil. Kan godt dra på jobb neste dag uten å ha dusjet. Men nå varer ikke være samleier i timesvis heller da.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Nei, aldri. Men dusjer uansett alltid om morgenen før jeg drar på jobb.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Dusjer alltid før jeg går ut etterpå hvertfall. Men dusjer sjelden rett etter samleie.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #6 Skrevet 4. april 2009 Det kommer ann på når vi har sex det..har jeg dusjet rett før venter jeg til mrg etter,er det sånn at jeg skal ut av huset etter sex`en dusjer jeg ja...
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #7 Skrevet 4. april 2009 vasker meg alltid på morgenen, ihverfall, men trenger ikke nødvendigvis å dusje
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #8 Skrevet 4. april 2009 Dusjer alltid om mornigen, og har vel ytterst sjeldent sex mellom det og når jeg går på jobb, lite tid til det da, kanskje før vi står opp, men ikke etter dusjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå