Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Jeg trenger deres meninger, da jeg ikke har noen jeg kan snakke med. Lever i et tungt ekteskap der vi ikke har så mye annet enn barna, historie og materielle verdier som binder oss sammen. Vi har vært sammen i mange år og stort sett jobbet hardt hele tiden, uten å sette av tid til hverandre. Nå har vi roet ned, men han har fått seg en hobby som bare blir mer og mer tidkrevende (ingen utroskap), og jeg synes han prioriterer dette fremfor familien. Utad er vi den perfekte familie på alle måter, men forholdet vårt er helt dødt, og vi har heller ikke noe seksualliv(min feil). Vi snakker lite sammen, og har fått det gradvis dårligere de siste fem årene. Ønsker ikke skillsmisse, men jeg orker heller ikke å jobbe så mye for å få det bedre. Har egentlig resignert og blitt lei. Hadde håpet at ungene skulle få litt ro på livene sine, og vokse opp med begge foreldrene under samme tak, men jeg vet ikke om det er sånn livet burde være. Flere som har det sånn, eller som har noen synspunkter de vil dele - jeg trenger så veldig å få luftet ut litt, er så trist og lei meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå