Sessa ruger igjen... Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Hadde ståpels gjennom hele framføringen til Team Hanne!
monika 3+1 i magen:) Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 hanne e best! heilt utrulikt bra de kore hennas!
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 Enig! Skrev akkurat et innlegg om at jeg tror Venke har for kort erfaring i bransjen til å hevde seg med de som er igjen nå....
Gjest Skrevet 4. april 2009 #6 Skrevet 4. april 2009 A Fortuna! Den er jo helt fantastisk fin også... Eller er det O Fortuna..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå