Liiiisa Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Dette er et stor problem her i huset..han e kjempe kilen og nekta og la vi komme til, og d samla seg jo so masse groms der, lukta gjer d og... har noken tips til meg???
temine Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Går jo greit bort i dusjen, men de fleste småtroll blir jo litt tørre i huden av å dusje/bade hver dag. Knerten min må tvangsvaskes under halsen og i ansiktet når han ikke dusjer eller bader. Hater kluten tror jeg, men rengjøres må han jo etter grøtbadet til kvelds;) Halsen blir renest om jeg legger han på magen, da strekker han hals, og jeg er kjapp men bestemt under med en våt klut først, så en tørr. Er aldri særlig blid akkurat da, men det går jo fort over. Kan bli veldig sårt og vondt om man ikke får vaska skikkelig. Jeg har på potetmel og jeg da, morgen og kveld. Holder området tørt og forhindrer lukt og sårhet:)
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Jeg gjør akkurat det samme som temine, legger henne på magen på stellebordet med ansiktet ut mot meg og er kjapp med en lunken klut. Har på potetmel her også, det hjelper veldig godt mot fukt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå