Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Dusjer dere om mrg før dere skal på jobbben? Jeg dusjer hver mrg,føler meg så skitten hvis jeg ikke gjør det..også dusjer jeg på kvelden igjen..
Den heldige eier av ett barn Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Ofte. Av og til tre ganger daglig.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 dusjer på kvelden når alle barn har lagt seg=) Jeg rekker ikke dusje på morgenen med fire barn som skal ordnes istand...desverre..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Dusjer hver dag. Som oftest om kvelden da tiden ikke strekker til om morgenen. Men hender jeg dusjer to ganger til dagen også, spesielt i helgene.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #6 Skrevet 4. april 2009 Som regel om morgenen hver dag. Om jeg har trent f.eks. kan jeg finne på å dusje flere ganger (to ganger da), en om morgen + en etter trening. Og av og til så går det en dag uten dusj, typiske sløvedager f.eks.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #7 Skrevet 4. april 2009 Dusjer annenhver dag. Varierer med morgen/kveld.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #8 Skrevet 4. april 2009 dusjer vel i snitt en gang for dag. Noenganger to , og noenganger går det en dag i mellom. Kommer ann på hvor aktiv jeg er!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #9 Skrevet 4. april 2009 Du verden, dette spørsmålet har jeg da aldri sett på DIB før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå