Gå til innhold

Gravid med kondom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 5 dager på overtid (mensen) og har alle symptomer på å være gravid (har vært det 2 ganger før). Men hvor stor er sjansen når vi har brukt kondom?? Jeg tok en test på torsdag som viste negativ, men dette begynner jo å drar litt ut... Mannen er en smule mistenksom, og mener at det ikke kan være mulig. Men- jeg mener det er fullt mulig hvis man ikke har kondomen på hele tiden, før utløsning, der kan jo alltids komme noen dråper. Noen med erfaring /meninger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde to samleier med kondom på en mnd., ble gravid! Så det går godt an ja.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Har man ikke kondomen på under hele samleiet kan man absolutt bli gravid. Det slippes ofte ut noen sædceller før selve utløsningen.

Gamle kondomer, eller kondomer med rifter fra negler osv kan også føre til graviditet. Så joda, man kan fort bli gravid med kondom ved feil bruk.

Skrevet

Man kan bli gravid hvis man ikke bruker kondomen hele tiden ja!

Skrevet

Ja, dere må jo bruke kondomen under hele samleie om den skal ha maksimal effekt. Og til og med da er den ikke 100% sikker.

Men om den er på bare deler av samleie så er det hvertfall ikke spesielt trygt.

Skrevet

"lille hulli gummi" ligger i sengen sin og sover her;-)

merket ikke hull el noe.

hadde tatt ut spiralen og ventet på mensen sånn at jeg kunne begynne på p piller.

fikk aldri mensen og tok en test, og jepp. positiv!

så jeg er nok en av de 3%

Skrevet

Da er det nok på 'an igjen- var nettopp ferdig med amminga på minstemann og ganske fornøyd med å kunne drikke vin uten å tenke på det lenger ;) Nå det er sagt, så ha vi alltid ønsket oss 3 barn - men var jo ikke planlagt akkurat nå! sånn går det vel når man ikke klarer å holde kondomet på hele veien...dere har så rett! takk for alle kjappe svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...