Gå til innhold

NOEN SOM HAR HATT BRUNLIG UTFLOD????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 5 og har igår og idag hatt litt brunlig utflod....ikke mye... mener jeg hadde litt i forrige svangerskap også, men blir så nervøs..klarer lissom ikke slappe av og nyte tilværelsen....sikkert helt teit..he he... SÅ er d mangen av dere som har hatt d og d har gått helt fint????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil ikke skremme deg men jeg har hatt en del brun utflod nå i ett og ett halvt døgn og nå begynte jeg og blå så her ser det nå ut til at det ikke går min vei;(er kjempe utafor og syntes dette er så forferdelig alle har prøvd og si til meg at det er helt vanlig men føler nå at det ikke er vanlig lenger;(

Skrevet

Jeg hadde ganske mye fra uke 4 til uke 11, er nå i uke 37 :)

Lykke til :)

Skrevet

Har hatt mer el mindre brun utflod hele svangersakpet (nå uke 11+4). Men ul viser at alt er bra med foster.

Lykke til!

Skrevet

Hei Desemberbaby

Ser på linken over at du er kjempeengstelig.

Ikke uvanlig å ha litt blødninger under svangerskapet. Men er du veldig bekymret er det aller beste å ta en UL eller blodprøve, bare for å få bekreftet at alt er i orden.

Ønsker lykke til videre med svangerskapet.

Skrevet

Brun utflod er gammelt blod og ikke nytt!

Har du hatt sex de siste dagene?Slimhinnene er veldig lett blødlige nå og da kan man ofte få brun utflod noen dager etterpå

Skrevet

Etter det jeg har lest er det visst ganske vanlig og ikke noe farlig. Kan bety at det kommer litt blod når navlestrengen fester seg eller av andre ufarlige årsaker. Dette blodet kan komme ut som brunaktig utflod. Hadde litt selv da jeg var ca 5 uker på vei, men nå har jeg hørt hjertelyden på babyen og alt er fint:)

Skrevet

Jeg hadde også brunlig utflod i uke 6 og 7. Kom friskt blod etter sex en gang også, men alt gikk helt fint! Legen min sa at det var nok bare slimhinnene som var litt ekstra ømfintlige. :) Nå er jeg 22+2. :)

Skrevet

JA, hadde det i begge mine forrige svangerskap og det gikk bra!

Skrevet

Jepp, jeg har hatt brun utflod og litt rosa utflod i snart 2 uker og alt så bra ut på ul. Et lite nurk med bankende hjerte, og livmormunnen var lukket og låst så gynekologen ante ikke hvor blodet kom fra... (Antakelig er det fra skjedeveggene fordi små blodkar brister ved sex eller bare ved at du beveger deg. Tilstandene er jo litt ekstra "hovne" og blodfylte der inne nå).

Går nok bra :-)

Skrevet

jeg hadde en del småblødninger i første svangerskap de første 3 mnd. ikke mye men som du sier brun utflod. Alt gikk fint med oss:)

Lykke til!

Skrevet

Jeg har også dette og er redd. Hadde en MA for noen år siden som begynte med brun utflod/blod, så er vel derfor jeg er så engstelig.

Men det er jo vanlig, trur jeg hadde det forrige svangerskap også, og det endte bra:))

Men jeg har litt murringer også nå:/

Ser jo mange her har hatt edt så man får bare satse på at det går bra:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...