Gå til innhold

I dag følte jeg meg litt dum ja.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle finne på noe sammen med tulla mi, været var jo ikke på topp så lite fristende og være inne. Så jeg fant ut at vi kunne dra på lekeland, for der hadde vi aldri vært.

vi hadde vel vært der i 30 min, så ser jeg ei fra barnehagen og tenkte at det var flere kjent folk som hadde tenkt det samme ja, helt til jeg ser bursdagsbarnet. Det er ei i barnehagen som har bursdag og har jo så og si hele barnehagen der.

Oj tenkte jeg, hva tenker 4 åringer om slikt da, at ei har bursdag og ikke bedt meg? (alle jentene ho leker med var der) Men tulla mi brydde seg heldighvis ikke, synes det bare var gøy at det kom kjent folk. Men så begynte jeg og tenke, hva om de tror at jeg ble litt "sur" for at ikke tulla mi ble bedt, så jeg dro ditt selv? For det kan jo hende noen tenker slikt, men var nok bare helt tillfeldig, jeg viste ikke de skulle ha bursdag, og hadde jeg vist det hadde jeg ikke dratt ditt. Men må si jeg følte meg litt dum der jeg var.

Men ellers var det en kjempedag, tulla storkosa seg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du trenger ikke å føle deg dum.

men det jeg syntes var litt rart var at nesten hele barnehagen bortsett fra jenta di var der.

tror mor til bursdagsbarnet bør føle seg litt dum som glemte å gi deg en invitasjon..

Skrevet

ja, det er jo en måte og se på saken og ;)

HI

Skrevet

Enig med anonym over her, hadde følt meg SKIKKELIG teit om jeg glemte å be noen og traff på dem der.. hadde aldri slått meg at vedkommende var der med noen baktanker for jeg hadde bare vært forferdelig flau over å ha glemt noen.

Synes ikke du skal tenke noe over det, dere var jo ute for å kose dere og det fikk dere gjort :)

Skrevet

HEEELT sikker på at dere ikke var bedt?

Her rota pappan bort en invitasjon som småen hadde fått i bhg........

Skrevet

Hihi,må nå le litt,hva om det er situasjonen,at invitasjon er levert men ikke motatt, å så tenker bursdagsbarnmor at HI er rar som kom,men ikke var med på selskapet, å ikke hadde med gave eller noe ting.

Dette ble jo litt fri fantasi da,men tenk om,hehe =D

Skrevet

Har ikke sett noe invitasjon, og pappaen hadde heller ikke sett noe. Så ikke vet jeg. Men samme kan det egentlig være. Jeg regner jo ikke med at ho skal bli bedt i alle bursdager. Bare synd vi traff på de der. Bedre og ikke vite ;)

Enda dummere da, fått invitasjon, bestemte oss for ikke og komme i bursdag, men dro ditt likevel.. hmmm. hva vil ho ikke tro om oss da?

HI

Skrevet

ja, det var det jeg kom på jeg og nå.... ouch. Det virker jo skikkelig dumt.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...