Gå til innhold

Noen som har peiling på bæremeis? Anbefalinger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt å kjøpe bæremeis til jenta på 1,5år. Har hørt at bergans skal være bra.. finnes det flere forskjellige? Noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville myyye heller kjøpt en manduca sele! Kan brukes til barn opp til 20 kg. Uuuuuutrolig behagelig å bære med! Barnet kommer tettere inntil den som bærer og det blir derfor ikke like tungt som med meis. Sjekk lotusbarn.no

Skrevet

Takk for tips:) Har aldri hørt om den før. Men i en bæremeis sitter de vil litt mer lunt, tenker på vær og vind... Hm.. men den må jo være perfekt i sommervær.

Skrevet

Vår pg våre venners erfaring er at barna er mye mer fornøyde over tid i Norrøna enn i Bergans. de sitter høyere oppe, men hode på høyde med foreldrenens, men i Bergans sitter de mer nede i en sekk liksom. Norrøna sitter mye tettere på kroppen på den som bærer og er dermed bedre å bære også. Vet om flere som har byttet fra Bergans til Norrøna

Skrevet

Vi har bergans... men ville mye heller kjøpt en MeiTai. Det er forferdelig å bære barnet i bæremeis! Jeg får i alle fall vondt i nakke og skuldrer (Noe jeg aldri har hatt før). En unge på 10 kg kjennes ut som en unge på 15, mens i meitai kjennes samme unge ut som 5 kg.

MeiTaien tar dessuten mye mindre plass. Kan ha den i vognen, vesken ol. Tar heller ikke plass i bilen om dere skal på tur.

Småen her hater dessuten bæremeis - men synes det er helt OK å sitte i bæreselen. Var i sommer med på fjelltur i maitaien - gikk 35 km på en dag (!) uten surmuling.

Så det så!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...