Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Vi har tenkt å kjøpe bæremeis til jenta på 1,5år. Har hørt at bergans skal være bra.. finnes det flere forskjellige? Noen som har erfaringer?
Bergene Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Jeg ville myyye heller kjøpt en manduca sele! Kan brukes til barn opp til 20 kg. Uuuuuutrolig behagelig å bære med! Barnet kommer tettere inntil den som bærer og det blir derfor ikke like tungt som med meis. Sjekk lotusbarn.no
Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 4. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2009 Takk for tips:) Har aldri hørt om den før. Men i en bæremeis sitter de vil litt mer lunt, tenker på vær og vind... Hm.. men den må jo være perfekt i sommervær.
ApriIbaby Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Vår pg våre venners erfaring er at barna er mye mer fornøyde over tid i Norrøna enn i Bergans. de sitter høyere oppe, men hode på høyde med foreldrenens, men i Bergans sitter de mer nede i en sekk liksom. Norrøna sitter mye tettere på kroppen på den som bærer og er dermed bedre å bære også. Vet om flere som har byttet fra Bergans til Norrøna
1+1=2+1+x Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Vi har bergans... men ville mye heller kjøpt en MeiTai. Det er forferdelig å bære barnet i bæremeis! Jeg får i alle fall vondt i nakke og skuldrer (Noe jeg aldri har hatt før). En unge på 10 kg kjennes ut som en unge på 15, mens i meitai kjennes samme unge ut som 5 kg. MeiTaien tar dessuten mye mindre plass. Kan ha den i vognen, vesken ol. Tar heller ikke plass i bilen om dere skal på tur. Småen her hater dessuten bæremeis - men synes det er helt OK å sitte i bæreselen. Var i sommer med på fjelltur i maitaien - gikk 35 km på en dag (!) uten surmuling. Så det så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå