Gå til innhold

neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

da ser det ut til at det går galt for meg igjen da nå orker jeg ikke mere off nå har jeg begynt og blø etter en og en halv dag med masse brunt utflod så da er det vel et faktum at jeg mister for andre gang i år da:(jeg forstår ikke dette hva er det som skjer.....vet ikke hvordan jeg skal takle dette nå kjenner jeg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff,tårene triller og ble veldig lei meg på dine vegne nå!

Noen ting kan vi mennesker desverre ikke styre .haaper det gaar bra med spiren allikevel

Masse lykke til videre snuppa!

Skrevet

tusen takk...sitter her og prøver og holde tårene tilbake jeg har jo lillemor her på 10 mnd men det er tøfft dette her og jeg bare ber om at det stopper og alt blir bra igjen....

Skrevet

Har du en på bare 10 mnd også er dette andre gang du er gravid siden hun ble født?

Kan jo være at kroppen din ikke er klar enda!

Utrolig trist at det ikke gikk bra! Lykke til!

Skrevet

jeg øsnket meg sårt og få to barn tett opp til hverandre nå da:(

Skrevet

Ååh,vennen..... Jeg håper jo selvsagt at alt er ok likevel, selv om det ser mørkt ut.... Om ting har gått gale igjen,- så syns jeg det er uendelig trist for deg. Har mistet 3 ganger på rad i løpet av fjoråret og vet hvor tøft det er... *Klappe på*...

La deg selv få tid til å sørge og komme seg igjen,- men ikke gi opp. Du kan fortsatt få to tette, nurket er jo bare 10 mnd gammelt...

Og lykkes,det vil du. Selv om kroppen din er veldig slem mot deg nå..... Bare ikke gi deg. Nå er jeg gravid igjen og straks ferdig med uke 12. Og det ser ut til å gå rette veien. Jeg vet at det ikke hjelper særlig for deg å høre det nå,men... Se framover,- etter du har fått deg tid til å bearbeide dette...

Men mest av alt: Jeg håper fortsatt at det skal gå bra med deg! *Krysser fingrene for harde livet*

Skrevet

tusen tusen takk uglemamma:)i dag har det bare kommet litt brunt og jeg går på tå for og ta det helt med ro og prøve og tenke positivt jeg ber til den lille i magen hvis det i det hele tatt er noen der inne jeg begynner og lure jeg nå men;(jeg har time på sykehuset i morgen klokken 13 og jeg gruer meg forferdelig er bare redd han kommer til og si beklager men her er det ingenting ....jeg føler jeg bare bør ligge rolig på sofan men jeg klarer ikke ligg ei ro heller for da ligger jeg bare og tenker,men så tenker jeg at hvis det går galt så gjør det vel det uansett om jeg gjør litt i huet eller ikke vel;(

Skrevet

Neimen lille du, huff jeg får så vondt i meg, men jeg satser på at dette går bra ! Du må IKKE la være å oppdatere oss her inne, dette er en side for alle ! (jeg er litt provosert av folk som oppfører seg som i barneskolen her inne - om du ikke har det helt likt som meg, kan du drite og dra)...

Litt preget av det merker jeg...

Vel uansett, hold oss oppdatert, før det motsatte er bevist er ALT bra der inne :) Sender deg en SVÆR god klem !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...