pandabjørn Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 hvilket merke og hvor kjøpte dere den? og hvor mye måtte dere gi for den ? har vært på Siba i dag å sett på mini pc fant en fin blå til 2695,- det var en Acer Aspire ONE A150 Blå, de hadde ikke rosa inne men skulle ringe meg når de fikk den inn...men er litt i tvil om jeg skal ta denne eller Pacard Bell som kom på 1plass i tv2 hjelper deg...
Gjest Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Jeg har denne, i blå .-) Alle har rosa, og jeg tror jeg blir fort lei den fargen. Jeg er stor fornøyd - mren den er jo litt tregere enn en stasjonær pc da.
M@mm@ til mine barn Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 Jeg vurderer å kjøpe en for å ha med på reiser og på sykehuset når gutten min er i narkose. Det er han ganske ofte så det blir kjedelig å bare sitte der gang på gang. Men en må jo da finne en plass som det er lov da. Så derfor er det bare til vurdering ennå. Men må ha en som er rask da. Er alle minier tregere enn vanlige bærbare og eller ?
pandabjørn Skrevet 4. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2009 Jeg kommer nok til å bruke den bare når vi skal på ferie...har jo 2 andre stasjonære pc'er her hjemme.... den blå er også fin, så jeg får se hvem jeg liker best når jeg får se den rosa hehe....er ei skikkeli rosa jente jeg
Gjest Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Vurderer en asus (tror jeg det var)... for de har 10 tommer skjerm og ikke 8 (eller 8,5) som de andre. 8 blir fort alt for lite. Om du er interessert så testet de dem på TV2 hjelper deg for en tid siden, så du finner nok både test og resultat på hjemmesidene deres.
pandabjørn Skrevet 4. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2009 de er på 8,9" jeg har vært inne å sett på testene og der kommer packard bell best ut.. jeg så også på asus i dag den var også veldig fin den kosta 3990,- jeg får bestemme meg når jeg er på Siba neste gang
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 4. april 2009 #7 Skrevet 4. april 2009 Har Acer i perlehvit jeg. Helt enkel og greit til mitt bruk, nettsurfing her og der, måtte bruke litt tid å bli vant til den. Bruker den daglig og er fornøyd. Har en bærbar i normal str og, men bruker mest denne nette minin;) ikke noe feil på denne, ikke treg heller. Får nye dataer ofte da mannen min er IT sjef i et firma og stadig tester ut nye typer...bytter ikke ut denne med det første altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå