Gå til innhold

Flere med termin i disse dager som begynner å bli lei...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg termin til mandagen, men her er det fortsatt stille og rolig. Er så lei magen nå at jeg kunne spy. Og dritt lei alle som maser hele tiden. Akkurat som det er noe galt med meg siden jeg liksom aldri føder!!!! Herregud er det ikke vanlig å gå litt over første gang da?

Hjelper ikke akkurat at ei venninne med termin om en mnd fødte i går heller.... BLÆ!

Flere? Håper jeg virkelig.. Eller er det bare meg?

Vil møte jenta mi nå jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er absolutt ikke alene. Jeg er derimot to dager på overtid - så du kan si jeg venter veldig!!!!

Men det er vel egentlig ikke så mye vi får gjort med det. Selv om jeg har prøvd de fleste kjerringråd i dag - gått tur, hatt sex, drukket te med ekstra kanel og driver nå med husarbeid (tørker støv høyt og lavt!!!) Men egentlig kjennes det bare ut som jeg blir utslitt av det og at det ikke fører til noe fødsel!

Godt vi har guttungen på påskeferie så jeg kan sove ut i morgen... Han kommer nemlig hjem i morgen ettermiddag - for jeg trodde ikke på overtid og planla at han var borte på termin og noen dager etter..... Ja ja ikke alt man kan forutse

Skrevet

Samme her! Jenta har vaert paa paaskeferie fra onsdag, men kommer tilbake i morgen dersom jeg ikke foeder i natt. 4 dager paa overtid var noe jeg virkelig aldri hadde forestillt meg, fordi dattera kom dagen etter termin for 20 mnd siden. Saa ventetiden har blitt laaaaang...Kynnere og maseri i fleng hjelper heller ikke paa. Man kan jo bli gal av mindre!

Skrevet

Har menstermin om ei uke og ulterm om to uker, men fy fader å lei jeg er nå!!! blir ikke noe bedre når alle i familien og omgangskretsen tilfeldigvis ringer og spør hvordan det går... dette irriterer meg v

Skrevet

JAAAAAA, har termin om to dager, og er så lei så lei!!!!! Og det toppet seg i dag da jeg møttet svigerinna mi, og hun klarte å si høyt og tydelig i butikken at hun håpet at jeg, som hun hadde gjort,kom tilå gå godt over termin......... Går det virkelig an å si sånt, selv på fleip, til noen to dager før termin??????

Ellers så føles det like sannsynlig at jeg skal føde,som at jeg skulle vinne i Lotto - hihi

Jeg vil også møte jenta mi NÅÅÅÅÅÅÅ!!!!

Skrevet

Jeg har termin om 15 min:) eller 5.april. Har ikke vært så lei, men den siste uka har jeg hatt nedpress fra helv...., maserier hver 3/4 time som stopper opp akkurat når jeg tror noe er på gang og bekkenløsning som snart tar knekken på meg. Knotten kom nesten 2 uker før termin så de siste 2 ukene har jeg nesten måttet unnskylde for alle og enhver at ikke jeg har født enda. Er så leeeeei!!!! Tror snart at jeg brenner inne med denne her, hun kommer aldri til å komme av seg selv:(

Er på toppen av det hele livredd for å måtte bli satt igang, har hørt altfor mange skrekkhistorier om intense rier. Huff, har jo ikke vett på å lukke ørene heller da....

Det var dagens sutreinnlegg, godt å vite at man ikke er alene:)

Skrevet

Ikke lei, bare superspent på å se den lille som ligger inne i maven!

Venter jente nr.3

Skrevet

termin på onsdag, snart bare 2 dager til....

Er drittlei og vil møte lillejenta vår NÅ!!!!!!!!

Skrevet

Ja, jeg er lei! Lei av å ha livet på hold. Lei av å gjøre meg klar hver kveld. Lei av å tenke på hvor søsknene skal være i natt. Lei av å vurdere om kynnerne er noe eller ikke. Lei av å ikke ha noen planer.

Er en dag over, men hadde regna med å føde for en ukes tid siden...

Skrevet

Ja begynner å bli lei ja. Synes formen min har blitt raskt dårligere de siste dagene. Vondt å gå, sitte, stå, nedpress, kanskje litt kynnere (er første gang så vet ikke). Tenker med gru på å gå lenge over med stadig dårligere form. Stakkars samboer da....;(

Termin om 3 dager så er lov å håpe:)

Lykke til alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...