Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Etter å ha lest alt som er å lese her inne så har jeg enkelte formeninger i mitt hode om hvordan enkelte ting fungerer. Har lest en del om det fantastiske kneppet eller smellet i magen som kommer rett før vannet går. Så her igår satt jeg godt plantet i sofan og zappet mellom tvkanalene, plutselig smeller det skikkelig i magen og jeg skvetter til. Hiver meg ut av sofan i frykt for at den skal bli våt (har stoffsofa) og hopper så fint ut på gulvet, sprer bena og står å venter på at noe skal skje. Men etter 5 minutter og uten en foss mellom bena skjønner jeg at her er det ingenting som kommer til å skje. Så da tusler jeg snurt tilbake i sofan igjen og furter resten av dagen. Og gjett at jeg er glad for at jeg var alene hjemme, for det må ha sett rimelig teit ut den sprettinga jeg satte igang med ut mot gulvet og stilen jeg hadde da jeg ventet på en liten foss. Jaja, jeg får bare vente litt til jeg
Lotta2010x2012 Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Haha, artig:D Lykke til med fødselen når tiden er inne=)
2(3) Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Jeg hadde samme opplevelse med dette 'kneppet' og reagerte som du;) Kom ikke noe vann hos meg heller. Min fødsel startet imidlertidig etter dette da, men det jordmoren fortalte meg når jeg kom inn på sykehuset var at det normalt var 2 stk 'forseglinger' inni der og kneppet kan briste begge og vannet går eller kun den ene og vannet forblir. Det var jo en logsik forklaring syntes jeg. Uansett er det nok ikke lenge igjen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå