Gå til innhold

Rosa slim i natt, brun utflod nå.... (litt ekle detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen små rosa slimdotter i natt, og nå hadde jeg en del brun utflod. Tre dager over termin, så helt ok om noe skjer nå.

Kan dette være slimproppen (trodde det var mer littegran friskt blod i slimet) eller modningsblødning (trodde kanskje ikke det ville gi såpass mye brun utflod).

Som dere skjønner uerfaren førstegangs. Noen som har erfaringer og kan gi meg en pekepinn om hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj spennende. Har ikke sett noe til dette selv, men har jo hørt av en del andre her at det kan være tegn på at ting nærmer seg.

Vi får krysse fingrene for at det er en foranledning - hold oss oppdatert

Blir litt misunnelig her - hadde termin dagen etter deg og ser etter alle mulige slags tegn.

Skrevet

Dertte lurer jeg også litt på, for jeg har det akkurat som deg. I hele går og i natt kom det masse brunt slim og litt rosa/rødt slim med blod i. Kom maaaasse altså! Ganske sikker på at det er slimproppen, for hvis det hadde vært tegningsblødning hadde jeg vel hatt rier nå.... hvordan går det med deg nå da? Merker du noe? Jeg har sinnsykt sterke kynnere da, sterkere enn før... men de kommer ganske uregelmessig.

Skrevet

Jeg har også hatt sterkere kynnere de siste dagene, nesten så jeg lurer på om det er noe annet, men så gir de seg. Ikke noe regelmessighet eller økning å spore...

Krysser fingrene for oss begge - fødestøv, fødestøv, kom til meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...