Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med spm ang spiral???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok ut Hormonspiralen på Onsdag.. Var da akkoratt ferdig med mensen.. Nå blør jeg igjen, er dette mensen? Noen om har peiling.. Jeg trodde at alt gikk som normalt og at jeg snart hadde eggløsning jeg... :-( Hva nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være det men det kan også være en blødning etter at du tok den ut... jeg tok ut min for ett par mnd siden og fikk mensen en uke før tiden og hatt en 23 dager syklus nå (noe jeg aldri har hatt før.)

hormonspiral hindrer jo eggløsning så det kan ta litt tid før kroppen kommer i hakk igjen.

du kan jo begynne å teste etter el men det beste er vel å ha sex annahver dag mellom blødningene....

du burde vente ett par syklusser og se det ann... ikke moro å vente men vanskelig å få seg en oversikt over syklussene...

lykke til:)

Skrevet

Hei.

reaksjoenen når man fjerner spiral varierer. Noen har helt vanlig syklus videre - dvs at blødningenen kommer når de bruker og att EL kommer tilbake til "normal" tid. Andre blør litt i tiden etter, men kommer rask i gang med syklusen etter likevel. Noen får ikke EL på noen måneder.

Sååå du må ta tiden til hjelp og finne ut av denne "ny" syklusen din.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...