Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Har siden i natt hatt en form for rier... begynte i ett tiden i natt med regelmessige rier med ca 7 min mellomrom.... holdt på sånn i et par timer også stoppet det opp og hadde bare noe uregelmessige rier frem til ca kl 5 da det startet opp igjen med regelmessige rier... da datteren min sto opp ca 7 roet det seg ned igjen og resten av dagen har bært preg av utrolig mye kynnere.... Magen har også sunket noe ned så ser ut som jeg bare er gravid fra midten av magen og ned... merkelige greier.... noe som har vært borti dette før?? Tegn på fødsel eller bare lureri?
DiddiDaddi Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Jeg hadde også rier i natt med ca 5 min mellomrom, tok ordentlig tak, var sikker på at det var i gang, men det roet seg utpå morgenkvisten. Har også hatt det et par netter i forrige uke, men da var de ikke så vonde. Resten av dagen i dag har det også kommet og gått, de fleste ikke så vonde, men noen tar skikkelig tak i rygg og nedover hoftene. Ganske slitsomt i lengden, håper ikke det skal fortsette på denne måten til termin (om 4 uker), hadde det ikke så ekstremt forrige svangerskap. Er ihvertfall redd det bare er lureri her, men håper du er mer heldig! Når har du termin? Lykke lykke til
Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 4. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2009 Jeg har UL termin 16 mai, og mens termin 8 mai, så spennende å se hvem som har rett... .ble satt i gang på overtid sist svangerskap, og hadde ikke en eneste plage hele svangerskapet så dette her er helt nytt for meg i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå