Gå til innhold

Hostesaft...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bøyer meg i støvet for alle dere som har klart å drikke hostesaft tre ganger om dagen over en lengre periode..

Jeg likte i utgangspunktet smaken, men nå holder jeg på å brekke meg hver gang jeg må ta en slurk....

Men hvis det funker så er det jammen verdt det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, samme her!! Den er så fææl!! Men, jeg har virkelig hatt masse slim hele denne uka med hostesaftslurping..så her hååååper jeg virkelig på en bebis i magen snart!!

Lykke til happy :-D

Skrevet

Takk! Har holdt på en stund, så håper det blir januarbaby på oss nå!

Virker jo som det er en del som har fått det til med denne metoden, så jeg er iallfall positiv!

Lykke til du også!

Skrevet

Ja, jeg er også veldig positiv! Utrolig mange det har klaffet for den pp'en de tok hostesaft...

Hvor lenge har dere vært prøvere? Som du ser i nicket mitt er dette vår tolvte pp. I slutten av april skal jeg til gynekolog for å starte utredning...hvis det ikke klaffer denne gangen da... :)

Når har du ikm?

Skrevet

Ble full klaff forrige pp når jeg brukte Solvipect hostesaft... Ble gravid, men mistet dessverre 3 mnd på vei.

Ble ikke gravid denne første pp etter MA, så nå skal jeg begynne på hostesaft igjen - men man trenger ikke gå på det i lengre periode, det holder at man begynner ett par dager før EL og frem til dagen etter EL. Mener jeg brukte det kun i 5 dager jeg, fra den dagen jeg testet positivt på EL test og frem til dagen etter EL.

Snakket med en jordmor på Føden på sykehuset - hun sa at Solvipect er den eneste slimløsende hostesaft gravide kan bruke - så den er mer "safe" enn f.eks Bisolvon, så det er ingen krise å bruke Solvipect hvis du skulle bli gravid uten at du vet om det... Så jeg ville satse på dette produktet fremfor andre slimløsende hostesafter...

Jeg har forresten prøvd siden sommeren 2008, ble gravid januar -09 og mistet i uke 12. Har hatt lyst på flere barn siden høsten 2006, men mannen var ikke klar for det da - har mast siden da og fikk endelig "ja, jeg har lyst jeg også" fra mannen i sommer!!! Ble sååå glad, men ble sååå lei meg når jeg mistet, men mannen min ville også prøve igjen med en gang, så da er vi endelig enige =)

Lykke til med både hostesaft og jeg håper spiren sitter hos dere snart også...

PS. Synes det nye nicket ditt er kult jeg pfeew, men tenker fortsatt på deg som pfeew, hehe =)

Ha en riktig god påske da =)

Klems

Skrevet

Hei lille snuppis :)

Masse lykke til med prøvingen og ny runde med hostesaft!! Håper det klaffer snart igjen, og at vi kan ta følge :-D

Klem fra Egget/pfeew ;-)

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle prøve med hostesaft neste prøveperiode. Spent på om det kan funke:-)

Men tre ganger daglig? Dere som bruker hostesaft som hjelpemiddel - hvor mange ganger pr dag ved EL tar dere hostesaft?

Skrevet

Hei frøken håpefull!

Jeg har tatt hostesaft 2-3 ganger daglig (en spiseskje). Begynte noen dager etter at mensen var ferdig, og skal ta til og med i morgen tenkte jeg. Hadde sannsynligvis eggløsning i går eller natt til i dag.

Skrevet

Da gleder jeg meg til å sette i gang med hostesaft når jeg er ferdig med mensen. Vi har bare prøvd å bli gravide i tre måneder. Men, det er litt med det at når man først har begynt å prøve, så blir man jo litt utålmodig...:-)

Skrevet

Kjenner til den følelsen ja ;)

Bare å prøve hostesaft! Skader jo ikke..er jo ikke noe farlig med hostesaft :) Jeg er i hvert fall sikker på at jeg fikk mye mer slim av den, og det er jo positivt ;)

Skrevet

Jeg synes det er morsomt at denne teorien aldri vil dø på BIM

Jenter, hostesaft virker omtrent ikke for halsen en gang og hvis den virker på slim i hele kroppen.

Dere er klar over at dere har slim I livmoren og at dette skal være tykt og fint rundt EL?

Så hvis dette fungerer, ødelegger dere jo slimet i livmoren og gjør slimet ved livmorhalsen mer flytende for å slippe igjennom sædcellene.

Men hvis det blir lettere for sædcellene å komme igjennom, er jo problemet at da sjansene stiger for at sædceller som ellers SKULLE ha død ut fordi de ikke er friske nok til å befrukte et egg, kommer igjennom.

Ikke for det, et egg kan jo ikke feste seg hvis slimet i livmoren ikke er bygget skikkelig opp og er så tjukt og fint somd et skal være.

Spar pengene og kroppen deres for unødvendig medisin...

Skrevet

Vi får se da vettu....

Skrevet

Hei Egget!

Litt treig med å svare...

Vi har vel prøvd i ca 2 år nå, mistet i fjor sommer ( MA..)

Kjempekjipt...

Er litt enig med lindy(..) om at det muligens fester seg egg som ikke burde vert der,men akkurat nå er jeg så despo at jeg tar sjansen!

Har tatt en slurk tre gr daglig ja, men nå har jeg el ca i dag/morgen, så nå lurer jeg på om det er nok hostesaft for denne gang..

Hååååååper det funker!!

Hvis ikke, så har iallfall halsen min kost seg den siste uken :)

Hadde seriøst lyst å ringe noen i dag og rope ut at el testen var positiv, men denne gang får ingen vite noe før vi er 12 uker og vel så det...

God påske forresten!

blir uten nett noen dager, tilfelle du ikke får noe svar!

Håper vi blir gravide nå!

Skrevet

ikm 22 april forresten!

Spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...