Gå til innhold

hei, trenger noen synspunkt ang ord.ul

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var på ordinær ul i forrige uke. da fikk jeg ny termin 4 sept.. greit nok det, men!!!, det er et men, regnet ut på terminkalkulatoren, og den sier at termin 04.09 vil si at unnfangelsen skjedde 10.12..... og det er her menet kommer inn........ jeg testet pos 14.12

Det må jo være helt umulig å teste pos 4 dager etter unnfangelse!! den var visstnok svak, men dog.... 2 dager senere var den sterkere...

Skal jeg heller stole på min egen termin, ettersom jeg vet når jeg hadde el(3-5.12) hadde sex den 3 og den 5....... da gir jo det er termin på 30.08..........

alså ungen kommer jo når den er klar, men, blir litt forvirret, det er vel litt individuelle forskjeller på babyene uke 17-19 eller er de kliss like? ( jeg har 2 barn fra før som ikke var så store når de ble født)

Eller er det et under at egget mitt hAR overlevd i 5 dager, samme med spermen..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo snakk om så få dager at det hadde jeg ikke hengt meg oppi engang. Hadde vært værre hvis det hadde vært snakk om uker. Det er vistnok hodetmålet som tilslutt avgjør termindatoen fortalte jm meg på ord.ul.

Jeg var på tidlig ul og fikk termin 8. og på ord.ul fikk jeg termin 12.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...