Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 1. Brukt 50.000 på en siste romantisk luksusferie for to eller 2. En mye billigere ferie og brukt pengene på egenandel til bil når barnet nærmet seg?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 nr 2. ville det nok desverre blitt for meg Men jeg har aldri vært noe særlig "luksusferie" typen.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Jeg er av den typen som liker å bruke pengene på noe som varer lenger enn korte opplevelser, selv om de skaper minner. Det hverdagslige teller mer. Jeg hadde angret om jeg hadde brukt de på ferie, og etterpå kjente hvor godt det hadde vært å hatt bilen med mindre lån. Kan ikke kjøre rundt i ferieminner. Så jeg hadde valgt alternativ 2.
lego Skrevet 4. april 2009 #6 Skrevet 4. april 2009 Alternativ 3: brukt noe på ferie og noe på bil. ca 40-60%
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #7 Skrevet 4. april 2009 Alternativ 4: Hadde holdt meg hjemme og brukt alle pengene på bil.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #8 Skrevet 4. april 2009 Ingen som tenker at det kan bli siste gang på mange mange år som barnløse og at man bør nyte den siste tiden som bare kjærester - man får det aldri igjen. En bil kan man alltids kjøpe litt senere og det er jo bare en ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå