Gå til innhold

Ble henvist til sykehuset i natt pga blødning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle på do i natt før jeg skulle legge meg. Da jeg skulle tørke meg var det masse blod på papiret.

Jeg sa dette til min kjære samboer og att han måtte ringe legevakten.

Han ringte ditt og fortalte hva som hadde skjedd.Dem spurte om jeg hadde smerter og slike ting. Men det hadde jg ikke.

Fikk beskjed om å ringe sykehuset.

Da vi snakket med legen der sa han att vi måtte komme rett inn på føden.Og att vi ikke måtte sumle.

Gjett om jeg ble nervøs da:S

Da vi var på vei ut døra ringtte legevakten meg og spurte om vi hadde fått tak i føden og om jeg følte meg vell.

Da vi kom inn på sykehuset og møtte legen tok han oss med rett inn til ultralyd. Både utvendig og utvendig.

Han kunne fort fastslå att alt var bra med den lille:)

Det lettet meg og jeg begynte å roe meg.

Han prøvde å måle henne,men uten å lykkes.Hun var alt for aktiv etter en halv time ga han opp med å måle henne.

Tok også innvendig ul for å sjekke alt sammen innvendig.

Var på ordinær ul på onsdag og fikk beskjed om att jeg hadde morkaka langt nede.

Så dem ville bare sjekke att ikke det var fødsel kanalen som åpnet seg.

Alt så heldigvis bare bra ut:)

Og dem fortalte meg att det mest sannsynelig bare har vært ett blodkar som har sprukket.

var kjempe fornøyd med legen vi fikk i natt. Han roet oss masse og fortalte oss masse nyttig.

Så damer friskt blod er ikke alltid farlig:)

Men krysser fingerene på att jeg ikke får fler blødninger,og om jeg fikk skulle jeg ringe dem.

Videoannonse
Annonse
Gjest ~Gravida~ Uke 16
Skrevet

Så fint at alt var bra med den lille. ;)

Tror nok jeg også hadde blitt ganske sjokka hvis jeg hadde begynt å blødd,og bra at dere fikk det sjekka.

Håper at det ikke blir flere ubehagelige overaskelser.

Skrevet

Oi, for en opplevelse. Så bra oppfølging dere fikk! Og så fint at alt står bra til med den lille jenta :)

Skrevet

jeg blødde og¨så i natt ....var på ul i går og alt så flott ut, så fikk sjokk da jeg kjente noe som rant og det var blod!! Blør litt nå og synes det er skummelt...men tenker at siden det er friskt blod og alt var bra på ul så ser jeg det litt an....vet ikke om det kan komme av at ul-dama kjente så mye på magen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...