Gå til innhold

Vann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye vann er det egentlig mulig å samle på seg?? Hvis jeg skal fortsette i dette tempoet kommer jeg til å sprekke! Har fortsatt i alle afll to uker igjen til termin og allerede vondt for å bøye fingre og tær...

Noen andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke så mye vann i kroppen, men det er bare å drikke mengder med vann! Det sa jordmor at var et av de beste rådene! Høres utrlig rart ut, men vann fordriver vann, og selv drikekr ejg opp mot fire liter om dagen og har generelt lite vann i kroppen så prøv det!:)

Gjest thricane
Skrevet

du har min medfølelse. jeg fikk mye vann med førstemann. gikk opp 10 kg kg på under en mnd, så ut som noen hadde blåst meg opp.

jeg har nå 9 uker igjen med min andre, og kan lage noen gode søkk på forsiden av leggene allerede, så tør ikke tenke på hvordan det blir. det er mer slitsomt med vannet enn med magen synes jeg. beina dovner når man sitter på hjuk og hele kroppen føles treg og tung.

forsvinner heldigvis raskt etterpå......

Skrevet

jeg har også masse vann i kroppen.. og vondt i ledd.. hoven hele den flotte kroppen min ;) og det ser ut som om jeg flommer over egentlig.. .bøye fingre..ha på vanlige sko... tja.. d kan jeg bare gi opp;)

så det jeg kan råde deg til..gå minst mulig.. (ligg selvfølgelig unna salt potetgull og ekstra saltet mat) ligg med bena høyt og drikk vann med sitron i! :)

jeg har igjen 3 uker.. og dett ble et problem for 2 uker siden.. så jeg vet hvordan du har det!

lykke til :)

Skrevet

Kutt ut sukker og salt i kosten så tror jeg noe av vannet skal forsvinne...

Skrevet

mai-mamma

å kutte ut salt og sukker i kosten er enklere sakt en gjort.. for ALT vi spisere så og si inneholder en eller begge deler.. men en kan holde seg unna det som har mye sukker og salt i seg.. salt i allefall.. siden saltet bitter vannet. men å kutte det ut helt, er jo et prosjekt uten like..

Skrevet

Støttestrømper funker, må ha de på meg fra jeg våkner til jeg legger meg, hvis ikke prikker det i bena og jeg blir kjempe hoven.

Eller er det de vanlige rådene... drikke MYE vann, spise fiberrik mat, grønnsaker og frukt, en activia og linfrø som har ligget i vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...