*Bo*og*Junior* Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Hadde første dag på siste men 20. nov. Testet positiv 24. des. Etter min reging skulle jeg ha hatt EL rundt 8. des. Menstermin er 28. aug UL-termin er 9. sept. På UL ble termin flyttet 14 dager, men da skulle jeg ha hatt EL rundt 20.-22. des. Det er da vel ikke mulig å få positiv test 2-4 dager etter EL? Noen som har opplevd noe lignende, å ha hatt rett selv? Jeg skal på ny UL i slutten av april, så jeg får vel ny dato da, men jeg kjenner det irriterer meg litt.
Shiny84 Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 sist mens 9 nov, termin 18.08, tidlig ul sa 1 sept, ordinær ul 4 sept.... jeg VET jeg hadde el 3-5 des, og holder på min egen termin 30.08, men det driter jo sykehuset i de hører ikke på gravide hormon kvinner som oss vettu. i følge jm på ord.ul må jeg ha tetet pos 4 dager etter unnfangelse... (14.12) de er duste, he, he..
LillyMy+1<3 Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 Siste menstrasjon 6.nov 08, positiv test 26.nov 08. Så rask positiv test går ann
JC:-) Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Disse terminene er jo hellt på jorde da..... Jeg hadde siste mens første dag den 8. november, og fikk en termin hos legen 17. aug. Men på ordinær UL fikk jeg termin på 12. august... Skikkelig rart at du har termin så sent som 4. september.... når du hadde mens 1 dag etter meg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå