Gå til innhold

TR kom 4 dager før tiden :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff..... ble skikklig lei meg jeg nå! hadde skikklig tro på at denne gangen hadde det klaffa!! Men neida, skulle ha IKM den 8 april... og idag dukket TR opp for fullt! Lov og vere litt skuffa?

Har jo hatt stabile sykluser en god stund og TR har vert nøyaktig på dagen og så bare plutslig hopper den sånn nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så kjedelig! Du har lov til å være veldig skuffa!

Trøst deg med en god rødvin i påsken! Eller noe annet "ulovlig" som frister :)

Klem

Skrevet

Ja gjett om!! :D Vitvin flaska er klar til kvelden nå iallefall! ble litt skuffa,ble liksom ikke en 2009 baby på meg.....Men da slipper jeg iallefall unnskyldninger til mistenksomme venniner om hvorfor jeg ikke kan drikke i påska :D

Men vi får stå ekstra på nå når sambo kommer hjem! håper han rekker hjem til neste EL !

Skrevet

trøste trøste!!

da er det nok din tur neste mnd, kos deg litt ekstra i påsken:)

Skrevet

Akkurat samme skjedde meg i dag. Skulle hatt TR på onsdag, men den kom i dag. Hadde symptomer og alt. Tror dette er en tidlig SA....Jeg vet akkurat når jeg hadde EL, og jeg har alltid mens 14 dager etter EL, nå er jeg på dag 10. Så skjønner skuffelsen din!

Skrevet

Neii, så leit. Jeg hadde skikkelig trua på deg, selvom kvisen hadde poppet ut! får fortsette og krysse til neste mnd for deg :-) lykketil, kos deg med vinen..

Varm trøste klem fra meg!

Skrevet

har hatt en stabil syklus siste halvåret, å TR har ikke bommet med en dag.. helt til nå!

Så skuffelselsen ble stor! men ser frem til neste pp :-D

Synd at TR kom hos deg og! men da får vi krysse ekstra godt for oss neste mnd og da sitter garantert spiren ;-)

Skrevet

Jaaa! hadde skikklig trua selv,nesten litt gla for at jeg lot vere og ta G-test før jeg tok påskeferie...for det hadde da blitt nedtur uansett!

Men da går jeg snart inn i en ny pp og skal stoooorkose meg i den perioden, og i påsken blir det gode venner og noen flasker vin, med go samvittighet ;-)

Krysser fortsatt fingrene for deg ღmin lillefamilie :-) Håper den sitter hos deg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...