Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Uff, nå begynner dette å virkelig gå utover humøret, som da så klart igjen går ut over familien... Har to dager til termin, og er sliten og lei!!! Og så får jeg "ønsket" om at jeg skal gå over termin av svigerinna mi... - Sånt hjelper virkelig på humøret selvom det (forhåpentligvis) var ment som fleip - NOT!!!! Omtrent for første gang i mitt liv svarer jeg tilbake når foreldrene mine maser om noen telefoner til utlandet jeg måtte ta for dem! Dette er virkelig ikke likt meg - vanligvis viser jeg til nød at jeg ikke liker sånt, men nå om dagen sier jeg det i klartekst... På en måte deilig å klare og si i fra,men de er jo så snille ellers at jeg får dårlig samvittighet... Så nå sitter jeg så klart med klumpen i halsen for at jeg er sur.... Nei, dette er en heller dårlig dag kjenner jeg.... Unnskyld at jeg "spyr" det utover dere, men måtte bare få det ut!!!
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Uff, jeg forstaar deg godt. Her ogsaa gaar humoeret opp og ned. opp og ned, opp og ned... Det er derfor i her her vet du. Vi VET jo hvordan du har det. Men snart SNART er det hele glemt!!!!
guttemams 04*05*09 Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 Eg og har hatt en dritt dag!!! Er 1 dag over termin og det er uutholdelig nesten... Har hatt en natt med diare, vondter både her og der og ingen søvn. Sov litt på formiddagen, men det hjalp ikke stort. En venninne hadde termin 2 dager før meg, og vi har liksom "konkurert" om hvem som ble førstemann i mål. Hun fødte i dag tidlig, kjempe glad, men såååååå misunnelig:) Her skjer det nada, bortsett fra at eg i dag har grått sikkert flere liter(det gjør eg veldig sjelden), og vært sur og null tålmodighet overfor barn og mann... Samvittigheten gnager når en ser ungene blir lei seg, og når man får tenkt seg om i noen sekunder, var det kanskje ikke nødvendig å kjefte fullt så mye for en liten filleting.. Stakkars små... Mors hjerte gråter, og no ser eg bare frem til å bli ferdig. Det verste av alt at eg tror mindre og mindre på at det skjer noe og at eg kommer til å gå gravid til evig tid:)
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 4. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2009 Tuuusen takk!!! Så godt å kunne komme inn hit og få ut litt guff altså....
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 4. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2009 Uff, høres ut som om du har hatt en enda værre dag enn meg ja... Skjønner deg så utrolig godt når det gjelder venninna di!! Det er jo ikke det at man ikke unner andre å føde, men man vil så gjerne selv også... hehe Og det er ikke alltid like lett å huske at det faktisk MÅ skje oss også veldig snart!!!! GLeder meg også til å få mer overskudd og tålmodighet til både mann og barn kjenner jeg!!! Jeg er i allefall heldig å fikk legge meg litt tidligere i dag mens mannen tok seg av snuppa! Håper det blir fødsel på oss snart!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå