Gå til innhold

Graviditetstester


LAlexandra

Anbefalte innlegg

Hei

 

Får snike meg inn her da.

Tok to tester i går og fikk klart positiv på begge, men er allikevel litt i tvil egentlig. Stoler dere på disse testene? Bør man gå til lege å få det bekreftet, eller er en slik test kjøpt på apoteket like godt som svaret man får hos legen?

Står jo at det skal være mer enn 99% sikkert, men...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok du kan stole på apotek-testene, det gjør i hvertfall jeg:-) Men må jo bestille en time hos legen også, men så langt har ikke jeg kommet enda. Forrige gang fikk jeg ikke time før i uke 9..., og da bestilte jeg i uke 5. Var lenge å vente, men slo meg helt til ro med testen som jeg hadde tatt, og stolte på den. Lykke til:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min sa, en svak positiv test er positiv, en positiv test er ihvertfall positiv!! Negative tester derimot, kan likevel være positive! Gratulerer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener også at en positiv test er positiv uansett.. Min første graviditet tok jeg to tester, mest pga jeg gikk på P-pille og trodde ikke helt på at den kunne være positiv!!

Nå derimot har jeg kun tatt en test,den lyste positivt :) Har jo ingen andre tegn,enn uteblitt mens!! Men en positiv test stoler jeg på :) Tegnene kommer nok etter hvert, er jo bare 4+2 på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Jeg ringte legekontoret med en gang etter at jeg testa positivt. Legesekretæren sa det ikke var nødvendig å komme, siden disse apotek-testene var like sikre som de de selv brukte. Så da fikk jeg først time når jeg er rundt uke 9-10:-) Spennende tid fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok en test på første dag mens. uteble, og fikk "ikke gravid". Tok en ny midt på dagen to dager senere og fikk en VELDIG svak strek.. Klarer ikke helt å stole på denne, så skal ta en ny i morgen tidlig (forrige tok jeg i går). Synes dette er vanskelig!

 

Men uansett: gratulerer alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...