Gå til innhold

hvor lenge varer kvalmen??? :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har bare holdt på i to hele dager nå, men det er heelt uutholdelig!!! jeg vil ut og kose meg sammen med familien min.. men i stede ligger jeg her og er døds kvaaaalm og har kastet opp flere ganger!!

Har ikke tid til dette jeg?!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg :) Jeg har hatt 5 uker med sterk kvalme og er mektig lei nå.

I mitt første svangerskap ga kvalmen seg når jeg var i uke 16. Jeg håper jeg ikke må vente så lenge denne gangen.

Tror de aller fleste er ferdig med kvalmen rundt uke 14-18, men som alt annet er dette også indivduelt.

Lykke til og god bedring.

Skrevet

Jeg har vært konstant kvalm fra uke 7 til nå, ca uke 10. Nå er det innimellom, og det er langt greiere.

Skrevet

har dere vært sykemeldte eller har dere klart å være i jobb? jeg var en liten tur ute og grillet i det fine været i dag.. spiste knappt 1pølse og så måtte jeg hjem på sofaen og legge meg.. hvordan skal jeg klare meg på jobb i morgen?? :S jobber på sykehjem, og det er mange forferdelige lukter der kan du si... :S

Skrevet

sist gang jeg var gravid var jeg kvalm fra uke 6 til uke 14. ble ikke sykmeldt da, men var bare student så kom unna med mye jobbing hjemme. denne gangen kom kvalmen også i uke 6, og jeg ble sykmeldt i uke 7. jobber i butikk, og kan ikke stå i kassa og brekke meg foran kundene liksom :P så nå har jeg vært hjemme i 2 uker, skal være hjemme neste uke også. så får vi se hvordan formen er. selv om det er individuelt dette med når kvalmen gir seg, tror jeg det er vansligst at den avtar rundt uke 12. lykke til da! jeg ville sykmeldt meg hvis jeg var deg:) du kan få noe som heter Postafen av legen din, det hjelper litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...