2prinsesser <3 Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 hvordan har deres svangerskap vert? hadde dere no komplikasjoner? ble barna deres store eller små? jeg har hjerteformet livmor å legene lurer på om det er derfor den lille ikke har det så bra som den burde inni der. fikk vite dette var veldig skjeldent. derfor så lurer jeg på hvordan dere andre har opplevd dette. håper det er noen som kan svare
Tweak Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Jeg har visst hjerteformet livmor, men gyn sa at det ikke hadde noen betydning... Men dersom noen andre har hørt eller opplevd noe annet så vil jeg gjerne vite jeg også! Mitt svangerskap endte ikke godt (se nick) men de fant aldri ut av hvorfor det gikk som det gikk... Kan livmoren min ha hatt noe med det å gjøre? Har ikke visst noe om formen på livmoren min før gyn kommenterte det for en ukes tid siden...
2prinsesser <3 Skrevet 4. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2009 det var leit å høre at det ikke gikk no bra for deg. kan jeg spørre hem uke det skjedde? :S har lest en del nå på forskjellige forum å det kan ha sammenheng hvis den er stor. jeg er heldigvis snart ferdig m mitt andre svangerskap så det er ikke bare triste historier men begge svangerskapa mine har barna hatt vekstavvik å de oppdaget først i uke 33 dette svangerskap at jeg hadde hjerteform å at det kansje var derfor barna ikke trives inni her. her er en link med forskjellig du kan se på. håper det går bra for deg å masse lykke til! http://www.google.no/search?hl=no&q=hjerteformet+livmor&btnG=Google-s%C3%B8k&meta=lr%3Dlang_no&aq=f&oq=
Prinsessemor Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Hei :-) Jeg har også hjerteformet livmor og det har ikke vært noe problem for meg og mine svangerskap. De er født litt for tidlig men det gikk veldig bra :-) I mitt første så la prinsessa seg klar til seteleie veldig tidlig men snudde seg i tverrleie helt på slutten så da ble det keisersnitt som gikk kjempefint. Hun ble født i uke 36 og veide 3220 og var helt ferdig :-) Prinsen i andre svangerskap la seg med hode ned veldig tidlig og det ble vanlig fødsel 2 uker før terminen og han veie 3440 og var kjempefin :-) Min lege mente at jeg kunne plundre litt med å bli gravid, men det gjorde jeg ikke :-) Det er flere damer i min familie som har både 2 delt og hjerteformet livmor så dette er nok noe med arv og gener og gjøre. Tror ikke dere trenger og bekymre dere så mye de damene i min familie har fått flotte og friske barn :-) Klem
Tweak Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Jeg var i uke 16 og hadde ingen anelse om at noe var galt før jeg var til ul... Jeg begynner å lure på om det kanskje kunne ha sammenheng med livmorformen, og i tillegg har jeg pcos så det er større risiko for sa bare på grunn av det... Er ganske bekymret egentlig... Skal se på linken din nå. Kanskje det blir bedre av å lese litt om det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå