Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Magen min er ganske stor fra rett under navlen. Jeg og sambo koste oss litt i dag tidlig og etterpå hadde jeg skikkelig vondt i de båndene som holder livmoren (tror i alle fall det er de som gjør vondt). Det ga seg fort men så oppdaga jeg at magen er litt større og går mer opp mot navlen på den ene siden. Er den siden som jordmor sa at babyen lå på når vi var på ultralyd så er ikke bekymra, bare fascinert over at man kan se det så tydelig allerede selv om jeg så og si ikke kjenner noe til at det er noen der inne
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Hehe, artig:) Tror babyen flytter seg rundt en god del nå mens den ennå er så liten, så du kan se etter om det forandrer seg etter hvert.. kanskje du kan se det beveger seg også? litt creepy og alien-aktig kanskje....
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 4. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2009 Tror ikke jeg kan se noe om jeg ikke kan kjenne noe? Uansett er det koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå