Gå til innhold

Ha ha, skjeiv mage :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen min er ganske stor fra rett under navlen. Jeg og sambo koste oss litt i dag tidlig og etterpå hadde jeg skikkelig vondt i de båndene som holder livmoren (tror i alle fall det er de som gjør vondt). Det ga seg fort men så oppdaga jeg at magen er litt større og går mer opp mot navlen på den ene siden. Er den siden som jordmor sa at babyen lå på når vi var på ultralyd så er ikke bekymra, bare fascinert over at man kan se det så tydelig allerede selv om jeg så og si ikke kjenner noe til at det er noen der inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, artig:)

Tror babyen flytter seg rundt en god del nå mens den ennå er så liten, så du kan se etter om det forandrer seg etter hvert.. kanskje du kan se det beveger seg også? litt creepy og alien-aktig kanskje....;)

Skrevet

Tror ikke jeg kan se noe om jeg ikke kan kjenne noe? Uansett er det koselig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...