Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Mellom 8 og 11 august 2008 hadde jeg samleie med partner 1. Hadde mensen i slutten av august (rundt 29. august i alle fall). Så hadde jeg samleie med partner 2 i septemer. Var flere ganger, men er ikke helt sikker på når alle gangene var, men jeg vet at en av dem var i alle fall 13. september. Siste gang jeg hadde mensen var den gangen i august. Nå har jeg termin 8. juni, og flere steder jeg har sjekket på internett sier at unnfangelses datoen var 13. september. Det er ikke da mulig at partner 1 kan være barnefar, vel? Det må vel være partner 2?
mamma til fire små Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 skal mye til for at partner 1 er faren ja.
Gjest Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 Nei det er ikke mulig, i teorien i allefall. Fordi su jo har hatt menstrusjon etter samleie. Så det er mann nr 2 som er barnefar. termin forteller ingenting om når unnfangelsen er, men når barnet kan ventes å komme. Dersom jeg skulle regnet meg tilbake på den måten ville jeg hatt veldig veldig korte svangerskap, da jeg har blitt regnet "feil" på hver gang...
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Tusen takk for svar! Har vært så bekymret, og har ikke turd å spørre jordmor :/
Miss Misantrop Skrevet 4. april 2009 #6 Skrevet 4. april 2009 Det finnes de som har hormonelle blødninger etter at de ble gravide, så det er teoretisk mulig at det er far nummer 1, men sansynlig er det ikke. Du vil vite dette med stor sikkerhet når du får ultralyd terminen.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #7 Skrevet 4. april 2009 Ultralydterminen er 8. juni. Da er det stor sikkerhet for at det er partner 2? HI
Miss Misantrop Skrevet 4. april 2009 #8 Skrevet 4. april 2009 Hvis du har en helt standard kropp, noe som ingen har, var babyen din unfanget 13. september. Jeg tror du kan ta det helt med ro. Du kan leke litt med dette regnearket: http://www.terminkalkulator.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå