Gå til innhold

Fler som fødte før termin sist og som begynner å "vente" så smått? :-o)


♥Cherrypie♥

Anbefalte innlegg

Førstedamen her kom 17dager før termin, helt plutselig uten noensomhelst forvarsel, var da innstillt på å hvertfall gå termin..

Denne gangen er jeg ikke såå innstillt på det selvom jeg vet jeg burde,hehe..

 

Har termin om 20 dager!!

Alle sier til meg at JOOODA du holder deg nok over påske skal du se..hehe..vet ikke om jeg vil det jeg:o)

Gikk så fint sist atte..

 

Flere i samma båt?

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, samme her. Har nesten innstilt meg på at fødsel skjer før termin. Sist kom gutten min 9 dager før termin, og det går jeg nærmest å venter på skjer denne gang også...i så tilfelle blir det akkurat i det påsken "ringer inn"... ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jaddah;) He he, fødte da jeg var 39 uker akkurat med første, og nå kjenner jeg på meg at jo; JEG FORVENTER DET SAMME.. (selv om jeg sier til meg selv, at jeg sikkert kommer til å gå tida ut å vel så det;P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte 2 uker før termin sist, forberedte meg på å føde enda litt tidligere denne gangen. Fikk beskjed av både jordmor og lege at det var vanlig. Men her sitter jeg med termin idag og ingen baby, ikke noen tegn på fødsel heller så her blir det nok overtid med nr 2. Blæææh!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg å fikk beskjed av jm at det er vanlig å hun trodde jeg ville føde innen mandag (imårgen)!

hehe... er såååååååå typisk at jeg må gå på overtid! huff..laang ventetid jah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...